Kerstconcert met koor Bel Canto uit Westervoort
Zondag, 16 December 2018, 15:00 - 17:00
Contact Loes Schut

Een uitvoering van het Westervoortse koor ''Bel Canto'' met kerstliederen in sfeervol versierde Werenfriedkerk.

Het  koor “Bel Canto” bestaat sinds al bijna 60 jaar. Het is een 4 stemmig gemengd koor met ongeveer 34 leden. Gezongen wordt licht klassiek, operette, musical, Oost-Europese, Afrikaanse, vaderlandse en religieuze liederen onder de inspirerende en professionele leiding van dirigente Tamara van Leth-Dubina.
Geregeld wordt opgetreden in zorginstellingen. En eens per jaar is er een concert met andere koren. De concerten c.q. optredens zijn hoofdzakelijk gepland op de maandagavonden.

1811 foto Bel CantoMeer informatie over het koor http://www.belcanto1960.nl/

BESTEL HIER UW KAARTJES.

Bij reservering geldt de voorverkoopprijs (op dit moment) € 7,50. U rekent af bij ingang van de kerk. Bent u of wordt u Vriend dan rekent u de Vriendenprijs à € 6,00 af (voor u en één introducee)

Locatie Werenfriedkerk (historische dorpskerk)