Er zijn nog veel vrienden nodig die de Vriendenstichting gaan steunen! We kunnen met deze steun een budget opbouwen, waardoor we musici kunnen uitnodigen, die een vergoeding vragen voor een optreden in de historische dorpskerk van Westervoort. Daarom vragen wij u om Vriend te worden.

U vult het formulier in en u krijgt bericht dat u Vriend bent geworden. U steunt de Vriendenstichting door een jaarbedrag van minimaal € 25,= te geven. Meer mag ook. Voor dit bedrag ontvangt u korting op uw entreekaartjes. Dus wat let u, word vriend! U steunt de vriendenstichting en u krijgt hiervoor 4 concerten per jaar met flinke korting aangeboden!

Als Vriend betaalt u (op dit moment, voor het eerstvolgende concert) € 7,50. U krijgt 40% korting op de toegangsprijs bij de ingang van de kerk (€ 12,50). In de voorverkoop bij ons voorverkoopadres Cigo (Dorpsplein), betaalt u € 10,00.

Reserveert u als vriend een kaartje, dan betaalt u uiteraard de vriendenprijs. Eén introducee betaalt hetzelfde. Wordt u Vriend (NU bijvoorbeeld) of ter gelegenheid van een concert, dan betaalt u en één introducee de vriendenprijs. Uw naam wordt dan opgenomen in het Vriendenregister.

Jaarlijks ontvangt u in maart een verzoek tot overmaking van het jaarbedrag.

Word vriend

Ik word Vriend van de Werenfriedkerk en ik krijg flinke korting (25%) op de toegangsprijs.

Geef aan welk vriendschapspakket u wilt.
Geef aan wat u wilt doneren

Uw gegevens

Wat is uw naam?
In welke straat woont u?