Prom (meezing)concert op 22 maart
Vrijdag, 22 Maart 2019, 20:00 - 22:00

1902 DSC08570 bijsnijdenHet programma is rond. Een afwisselend programma van voornamelijk meezingliedjes! Paul Mulder heeft een mooie selectie in petto. Dan komt een deel van WAS (Westervoort All Stars) met frisse teksten. En Humphrey Ottenhof neemt een zangeres mee die er wat van kan. Tussendoor verrast Marius de Boer ons op het orgel met..........

Graag nodigen wij u hiervoor uit. De toegangsprijs is € 10,00, inclusief koffie of thee en in de voorverkoop € 7,50. U kunt op deze avond Vriend worden. Dan zijn de kaartjes € 6,=, ook voor 1 gezinslid of introducee. U steunt daarmee de Vriendenstichting, waardoor wij de uitvoerende musici een passende vergoeding kunnen geven. En u weet het, u steunt een goed doel want de opbrengsten gaan naar het onderhoud van het kerkgebouw!

We zien uit naar uw komst op 22 maart, maar wees er vroeg bij, want op = op!

BESTEL HIER UW KAARTJES.

Bij reservering geldt de voorverkoopprijs (op dit moment) € 7,50. U rekent af bij ingang van de kerk. Bent u of wordt u Vriend dan rekent u de Vriendenprijs à € 6,00 af (voor u en één introducee)

Locatie Dorpstraat 61
Werenfriedkerk (historische dorpskerk)