Zondag, 15 December 2019
  • Kerstconcert Werenfriedkerk op 15 december 2019
    15:00 - 17:00

1911 Kerst Sing à Long Concert Werenfriedkerk 15 decOns kerstevenement is dit jaar het Theaterconcert van Carla Herlfterkamp & Trio.
    Kerst Sing à Long & Concert

Geniet 15 december van een onvergetelijk kerstgebeuren

Wees erbij en kom alvast in die heerlijke, warme en gezellige kerstsfeer.
    Carla brengt met haar begeleiders een afwisselend, warm en sfeervol kerstconcert. Het programma wordt afgewisseld met luister en meezingnummers, waarbij de bezoekers dit keer dus gewoon lekker voluit mee mogen zingen!
    In de donkere dagen voor Kerst komen ze allemaal weer voorbij: de kerstliedjes. Van traditionele tot hippe kerstsongs. De meeste kunnen we dromen en van A tot Z meezingen en dat laatste kan die middag! Yes! We nemen je mee langs echte Kerst-klassiekers maar ook langs eigentijdse top-40 hits. We zingen in het Engels, maar ook in het Nederlands.
    Zingen is heerlijk en werkt ontspannend. Samen zingen is nog gezelliger en fijner, want wat is er mooier dan muziek met elkaar delen.

Carla Herlfterkamp: muzikaal leider en zangeres.
    Kirsten van Oort: piano

Theo Scholten: accordeon.
    Vincent Gal: percussie.

De bezoekers ontvangen een Sing à Long boekje, dus mocht je een liedje niet zo goed kennen, dan lees/zing je lekker uit het boekje mee. Lekker achteroverleunen en heerlijk luisteren, mag natuurlijk ook altijd.
    Bestel hier uw kaartjes.

Bij reservering geldt de voorverkoopprijs (op dit moment) € 7,50. U rekent af bij ingang van de kerk. Bent u of wordt u Vriend dan rekent u de Vriendenprijs à € 6,00 af (voor u en één introducee)

What do you want to do ?
    New mail