Herfstconcert Werenfriedkerk op 20 oktober 2019
Zondag, 20 Oktober 2019, 15:00 - 17:00

BESTEL HIER UW KAARTJES.

HANDGEMAAKTE MUZIEK IN DE WERENFRIEDKERK1908 Paul Mulder Theo Scholten foto Vincent Gal rechtenvrij klein
Op zondagmiddag 20 oktober treden Paul Mulder en Theo Scholten samen op in de knusse Werenfriedkerk te Westervoort. Ze zullen een breed scala aan handgemaakte liedjes ten gehore brengen, zowel in de Liemerse streektaal als in het Nederlands. De liedjes hebben betrekking op alle aspecten van het leven, soms met een serieuze ondertoon, maar minstens even vaak met veel humor. De liedjes worden afgewisseld met korte verhalen van Paul over het leven in de Liemers.

Zanger en gitarist Paul Mulder werd geboren in Tolkamer, boven het toenmalige café ‘Het Tolhuis’. De muziek werd Paul met de paplepel ingegeven dankzij de jukebox in het café. In de loop der jaren heeft Paul, solo of met anderen, op talrijke plekken optredens verzorgd, onder andere voor regionale zenders, theaters, feestjes, verzorgingstehuizen, congressen, verenigingen, pronkzittingen en festivals.
Theo Scholten mag met recht een rasmuzikant genoemd worden. Hij speelt accordeon en andere toetsinstrumenten, bovendien is hij arrangeur. Als 14-jarige trad hij toe tot het showorkest The Starfighters, waarmee hij vele artiesten begeleidde zoals Imca Marina, André van Duin, Ronnie Tober en Bueno de Mesquita. Ook als lid van onder andere De Keerls en StilliWald heeft hij eindeloos veel concerten gegeven. (www.paulmuldermuziek.nl)
Bij reservering geldt de voorverkoopprijs (op dit moment) € 7,50. U rekent af bij ingang van de kerk. Bent u of wordt u Vriend dan rekent u de Vriendenprijs à € 6,00 af (voor u en één introducee)

Locatie Werenfriedkerk (historische dorpskerk)